Over Roorda

De kortste weg naar resultaat

Wat doen we

Roorda maakt al 30 jaar spraakmakende campagnes. Wat we in al die jaren hebben geleerd: als je gedrag wilt veranderen gaat het er niet alleen om wat je zegt, maar vooral hoe je het zegt. Daarom gaan creatie en strategie bij ons altijd hand in hand. Samen met gedragswetenschappelijk bureau Tabula Rasa, maken we concepten die je raken, aan het lachen maken, of een spiegel voorhouden. En het allerbelangrijkst: die werken.

Onze kracht

We zijn gespecialiseerd in het creëren van fenomenen. In de vorm van iconische merken en campagnethema’s die mensen in beweging brengen. Zoals BOB, MONO en NIX18. Daarmee maken we gewenst gedrag vanzelfsprekend.

Onze mensen

Onno de Vent

• Project -/ Traffic Manager
Onno de Vent

Christine Swankhuisen

• Directeur Tabula Rasa
Christine Swankhuisen

Bart de Vos

• Gedragsstrateeg
Bart de Vos

Antonia Troelstra

• Gedragsstrateeg
Antonia Troelstra

Thomas Bonekamp

• Junior Strateeg
Thomas Bonekamp

Ibi Baggerman

• Junior Strateeg
Ibi Baggerman

Sanne Tolen

• Gedragsstrateeg
Sanne Tolen

Gabriella Riem

• Facilitair Medewerkster
Gabriella Riem

Dude

• Smell Director
Dude