Roorda was nog nooit zo aaibaar
Onze nieuwe campagne voor Bont voor Dieren is nog mooier geworden dan we ’m zelf hadden bedacht. Samen met TheBoardRoom supporten we Bont voor Dieren met een film die vlak voor de kerst alle haren omhoog doet staan. Niet alleen om zijn schoonheid maar ook de schrijnende realiteit in de staart van de film.
De film bleef niet onopgemerkt. Binnen 24 uur was de film meer dan 200.000 keer bekeken, uitgezonden bij EditieNL, door diverse media opgepakt en zelfs andere goede doelen en BN’ers LINDA, JORT, HENNY en GEORGINA deelden de film via hun kanalen.
De campagne is ontstaan vanuit het inzicht dat elk mens van nature dierenlievend is. Vanaf onze geboorte willen we dieren knuffelen, aaien, vasthouden en verzorgen. In de film confronteert Bont voor Dieren de kijker met de vraag ‘waar hield de liefde op?’ Op welk moment werd jouw liefde voor mode groter dan de liefde voor dieren en koos jij ervoor om van een levend wezen, een accessoire te maken? Roorda heeft bewust gekozen voor een positieve insteek om zo mensen echt te raken en het koopgedrag daadwerkelijk te beïnvloeden.