Roorda weet wat wel en niet mag
En helpt werkende jongeren met de MoneyMakers campagne.
Roorda en jongeren: a match made in heaven. In onze nieuwe campagne voor het Ministerie van Sociale zaken en Werkgelegenheid maken we van werkende jongeren MoneyMakers.
Jongeren tussen de 13 en 17 jaar vinden werken stoer en geld verdienen belangrijk, alleen weten ze vaak niet welke regels er gelden omtrent loon, leeftijd, werktijden en arbeidsvoorwaarden. En daar gaan wij ze bij helpen.
In korte online video’s op Instagram, Snapchat, Spotify, Facebook en YouTube portretteren we de brutale zelfstandige jongeren in veel voorkomende jongerenbaantjes. We zien de serveerster, het kassameisje en de folderbezorger. De jongeren zijn zó goed op de hoogte van de regels dat ze zelfs de voice-over corrigeren. Want alleen als je preciés weet wat wel en niet mag, ben je een échte MoneyMaker. Alle regels vind je trouwens per leeftijdscategorie op weetjewatjijwaardbent.nl Word ook een MoneyMaker. KA-TSJING!