Roorda maakt werk van aangifte
Of je nu voor jezelf begint, net begint met werken, een nieuwe studie start, of een starter op de woningmarkt bent; de Belastingdienst heeft je aangifte alvast zo volledig mogelijk ingevuld. In de cross-mediale campagne van Roorda Reclamebureau herinnert de Belastingdienst Nederland eraan om de aangifte te controleren en in te sturen voor 1 mei.
Hoewel de Belastingdienst van veel zaken op de hoogte is, kunnen ze natuurlijk niet alles weten. Daarom is het belangrijk dat je alles wat de Belastingdienst niet kan weten, aanvult. Dat geldt bijvoorbeeld voor zzp’ers, (nieuwe) woningeigenaars, of mensen met bepaalde zorgkosten. Door de cross-mediale inzet bereiken we deze specifieke doelgroepen met voor hen relevante boodschappen.
In maart herinnerden we heel Nederland eraan dat de aangifte weer gedaan kan worden. In april wezen we erop dat je nog maar tot 1 mei hebt. Door het coronavirus hebben we deze commercial halverwege april nog aangepast met nieuw geschoten beelden en een nieuwe boodschap: iedereen die nu geen tijd heeft om aangifte te doen kan voor 1 mei uitstel aanvragen.