Gedragsverandering
Black Friday, het is zoeken naar merken met ballen
Floor Busch, strateeg bij Roorda vraagt zich af
waar de dappere merken zijn gebleven.
24 NOVEMBER 2022. GASTBLOG ADFORMATIE
Reclame maken gaat verder dan je merk of product promoten. Steeds duidelijker wordt dat reclame een onderdeel is van een uitgebreid marketing-communicatiebeleid, waarbij alles draait om imago.
Wat past er bij je, wie wil je zijn en wat wil je uitstralen? Doe je mee met Black Friday (van bol.com tot HEMA), neem je er actief stelling tegen (Dille & Kamille), sluit je je aan bij een tegengeluid (Intratuin) kies je om niet mee te doen (H&M)? En sponsor je het Nederlands Elftal tijdens de WK (Albert Heijn), sponsor je het WK zonder er reclame voor te maken (ING), probeer je een tegengeluid te laten horen (KNVB met de ‘one love’ armbanden) of kies je om niet mee te doen (Lidl)?...