Maaslander

maaslander

Een zachte campagne met harde resultaten

U kent ons favoriete kaasmerk natuurlijk om zijn bijzondere smaak en opvallende campagne. Fluweelzacht, als een zachte kus van Hanna Verboom. De resultaten van vorig jaar logen er niet om.  Het merk scoorde goed op beleving en relevantie en de retailers reserveerden extra schapruimte om de wekelijks stijgende vraag aan te kunnen. Onder het motto Read the full article…

Lees verder »

Roorda gelooft in mond-op-mond reclame

Voor Maaslander ontwikkelde Roorda een zinnenprikkelend communicatieplatform waarbij de focus ligt op de unieke zachtheid van Maaslander kaas. ‘Maaslander. Zacht als geen ander.’ is het nieuwe thema dat we through-the-line doorvertalen, met als centrale property ‘de kus’. Overigens: niet zomaar een kus. De zwoel-zachte lippen van Hanna Verboom verbeelden in de campagne de ultiem zachte Maaslander beleving. Read the full article…

Lees verder »